• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • 6-ULUSAL ve ULUSLARARASI İNDEKSLERDE B.E.Ü. YAYINLARI
    • 04) TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
    • View Item
    •   DSpace Home
    • 6-ULUSAL ve ULUSLARARASI İNDEKSLERDE B.E.Ü. YAYINLARI
    • 04) TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Examination Of Teacher Candidates' Self-Efficacy Beliefs For Mathematics Teaching

    Thumbnail
    Date
    2019
    Author
    Taşdemir, Cahit
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    The purpose of this study is to examine the beliefs of mathematics teacher candidatesabout mathematics teaching according to some variables. The data of the study werecollected by Hacıömeroğlu and Taşkın (2010) in the Turkish version of theMathematics Tea
     
    Bu araştırmanın amacı, matematik öğretmeni adaylarının matematik öğretimine yönelik öz-yeterlik inançlarını bazı değişkenlere göre incelemektir. Araştırmanın verileri, Hacıömeroğlu ve Taşkın (2010) tarafından Enochs ve diğerleri (2000)’ nin geliştirmiş ol
     
    URI
    https://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpNeU16WTRPQT09/examination-of-teacher-candidates-self-efficacy-beliefs-for-mathematics-teaching
    http://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12643/2733
    Collections
    • 04) TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [910]





    Creative Commons License
    DSpace@BEU by Bitlis Eren University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     




    | Yönerge | Rehber | İletişim |

    sherpa/romeo

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Type

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV