dc.contributor.author | Doğan, Nuri | |
dc.contributor.author | Beyaztaş Ilhan, Dilek | |
dc.contributor.author | Koçak, Zülfiye | |
dc.date.accessioned | 2021-12-15T10:45:00Z | |
dc.date.available | 2021-12-15T10:45:00Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.issn | 1300-1337 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRNMk5qVTRPQT09/sosyal-bilgiler-dersine-iliskin-ozyeterlik-duzeyinin-basariya-etkisinin-sinif-ve-cinsiyete-gore-incelenmesi-erzurum-ili-ornegi | |
dc.identifier.uri | http://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12643/2723 | |
dc.description.abstract | Bu çalışmanın amacı, ilköğretim 6. ve 7. sınıf Sosyal Bilgiler dersi özyeterlik inancının okul başarısı üzerine etkisini, sınıf düzeyi ve cinsiyet değişkenine göre incelemektir. İlköğretim 6. ve 7. sınıf Sosyal Bilgiler özyeterlik inancının okul başar | |
dc.language.iso | Turkish | |
dc.source | Eğitim ve Bilim | |
dc.title | Sosyal Bilgiler Dersine Ilişkin Özyeterlik Düzeyinin Başarıya Etkisinin Sınıf Ve Cinsiyete Göre Incelenmesi: Erzurum Ili Örneği | |
dc.identifier.issue | 165 | |
dc.identifier.startpage | 224 | |
dc.identifier.endpage | 237 | |
dc.identifier.volume | 37 | |