Sosyal Bilgiler Dersine Ilişkin Özyeterlik Düzeyinin Başarıya Etkisinin Sınıf Ve Cinsiyete Göre Incelenmesi: Erzurum Ili Örneği
Abstract
Bu çalışmanın amacı, ilköğretim 6. ve 7. sınıf Sosyal Bilgiler dersi özyeterlik inancının okul başarısı üzerine etkisini, sınıf düzeyi ve cinsiyet değişkenine göre incelemektir. İlköğretim 6. ve 7. sınıf Sosyal Bilgiler özyeterlik inancının okul başar
URI
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRNMk5qVTRPQT09/sosyal-bilgiler-dersine-iliskin-ozyeterlik-duzeyinin-basariya-etkisinin-sinif-ve-cinsiyete-gore-incelenmesi-erzurum-ili-ornegihttp://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12643/2723
Collections

DSpace@BEU by Bitlis Eren University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..