• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • 6-ULUSAL ve ULUSLARARASI İNDEKSLERDE B.E.Ü. YAYINLARI
    • 04) TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
    • View Item
    •   DSpace Home
    • 6-ULUSAL ve ULUSLARARASI İNDEKSLERDE B.E.Ü. YAYINLARI
    • 04) TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Lise Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Umutsuzluk Düzeylerinin Incelenmesi

    Thumbnail
    Date
    2018
    Author
    Taşdemir, Cahit
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Bu çalışmanın amacı, lise öğrencilerinin matematik dersine yönelik umutsuzluk düzeylerini bazı değişkenlere göre incelemektir. Bu amaç doğrultusunda veri toplama aracı olarak, öğrencilerin matematik dersine yönelik umutsuzluk düzeylerini belirlemek için a
     
    The purpose of this study is to examine the hopelessness levels of high school students towards mathematics lessons according to some variables. For this purpose, the Beck Hopelessness Scale, which were adapted to the mathematics course by the researcher,
     
    URI
    https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpjM01UTXpNdz09/lise-ogrencilerinin-matematik-dersine-yonelik-umutsuzluk-duzeylerinin-incelenmesi
    http://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12643/2213
    Collections
    • 04) TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [910]





    Creative Commons License
    DSpace@BEU by Bitlis Eren University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     




    | Yönerge | Rehber | İletişim |

    sherpa/romeo

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Type

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV