Show simple item record

dc.contributor.authorÇETMELİ, Ayşegül
dc.contributor.authorPAMUK, Oktay
dc.date.accessioned2024-02-29T07:33:37Z
dc.date.available2024-02-29T07:33:37Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2147-3129
dc.identifier.urihttp://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/14311
dc.description.abstractGiysi koleksiyon hazırlama süreci fikir aşamasından satış aşamasına kadar pek çok süreçten oluşmaktadır. Ürün tasarımına ve maliyetlerine etki eden çeşitli faktörler bulunmaktadır. Hazırlanan koleksiyonlar bebek ve çocuk gruplarına yönelik ise tasarım, estetik, kalite, satılabilirlik ve maliyet faktörlerinin yanında sağlık ve güvenlik standartlarına uygun ürün kavramı da önem kazanmaktadır. Bu çalışmada 0-12 yaş grubuna yönelik koleksiyon hazırlama prensipleri ve aşamaları, ürün maliyet hesabı çalışmaları ve koleksiyon maliyetine etki eden faktörler incelenmiştir. Hedef pazar olarak Türkiye’nin tekstil ihracatında büyük öneme sahip olan Avrupa pazarı seçilmiştir. İzmir’de bulunan ve ihracat yapan bir hazır giyim ve konfeksiyon firmasının Zara erkek çocuk ve erkek bebek departmanları için hazırladığı sonbahar-kış 2016 koleksiyonları incelenmiş ve elde edilen sonuçlar değerlendirilmiştir.tr_TR
dc.language.isoTurkishtr_TR
dc.publisherBitlis Eren Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectKoleksiyon,tr_TR
dc.subjectçocuk giyim,tr_TR
dc.subjectmaliyet,tr_TR
dc.subjectgeleneksel maliyet yaklaşımı,tr_TR
dc.subjecthedef maliyet yaklaşımı.tr_TR
dc.title0-12 Yaş Grubu İçin Giysi Koleksiyonu Hazırlama ve Ürün Maliyetlendirme Aşamalarının İncelenmesitr_TR
dc.typeArticletr_TR
dc.identifier.issue2tr_TR
dc.relation.journalBitlis Eren Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisitr_TR
dc.identifier.volume8tr_TR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record