Show simple item record

dc.contributor.authorUĞRAŞ, Hilal
dc.contributor.authorUĞRAŞ, Mustafa
dc.contributor.authorÇİL, Erol
dc.date.accessioned2024-02-09T06:41:15Z
dc.date.available2024-02-09T06:41:15Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn2147-3129
dc.identifier.urihttp://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/13982
dc.description.abstractAraştırmanın amacı okulöncesi öğretmenlerinin fen eğitimine karşı tutumları ve fen etkinliklerine ilişkin yeterliliklerinin bazı değişkenlere göre incelenmesidir. Veri toplama araçları olarak, “Fen Eğitimine Karşı Tutum” ve “Fen Etkinliklerine İlişkin Yeterlilik” ölçekleri kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu Elazığ ilinde görev yapmakta olan 169 okulöncesi öğretmeni oluşturmaktadır. Elde edilen verilerin analizleri SPSS 17 paket programı ile t testi, tek yönlü varyans analizi (ANOVA), aritmetik ortalama, yüzde (%), standart sapma ve frekans (f) kullanılarak yapılmıştır. Yapılan istatistiksel analizler sonucunda okulöncesi öğretmenlerinin fen eğitimine karşı tutumlarında ve fen etkinliklerine karşı yeterliliklerinde mesleki deneyimleri ve görev yaptıkları bölgelere göre anlamlı bir farklılık olmadığı sonucuna ulaşılmıştır.tr_TR
dc.language.isoTurkishtr_TR
dc.publisherBitlis Eren Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectOkulöncesi öğretmenleri,tr_TR
dc.subjectFen eğitimi,tr_TR
dc.subjectFen yeterliliği,tr_TR
dc.subjectFen etkinliği,tr_TR
dc.subjectÖğretmen tutumlarıtr_TR
dc.titleOkulöncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimine Karşı Tutumlarının ve Fen Etkinliklerine İlişkin Yeterliliklerinin İncelenmesitr_TR
dc.typeArticletr_TR
dc.identifier.issue1tr_TR
dc.identifier.startpage44tr_TR
dc.identifier.endpage50tr_TR
dc.relation.journalBitlis Eren Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisitr_TR
dc.identifier.volume2tr_TR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record