Show simple item record

dc.contributor.authorDemirtaş, Hasan
dc.contributor.authorVan Yazlak, Demet
dc.contributor.authorYazlak, Basri
dc.date.accessioned2024-01-17T08:36:31Z
dc.date.available2024-01-17T08:36:31Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2547-9725
dc.identifier.issn2547-9725
dc.identifier.urihttp://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/13688
dc.description.abstractOkul öncesi öğretmenlerinin sosyal medya kullanımına ilişkin görüşlerini ortaya koymak amacıyla yapılan bu araştırmada, nitel araştırma yöntemlerinden olgubilim deseni kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu 55 okul öncesi öğretmeni oluşturmaktadır. Veri toplama aracı olarak demografik bilgilerin yer aldığı “Kişisel Bilgi Formu” ile “Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sosyal Medya Kullanımına İlişkin Görüşlerini Belirleme Formu” kullanılmıştır. Elde edilen veriler içerik analizi yapılarak bulgular beş tema altında değerlendirilmiş, ayrıca araştırmada öğretmen görüşlerine de yer verilmiştir. Araştırma sonucunda öğretmenlerin sosyal medya uygulamalarından daha çok whatsapp uygulamasını tercih ettikleri; sosyal medya uygulamalarının ‘bilgi edinme’ açısından kolaylık sağladığını; sosyal medya uygulamalarının zaman kaybına neden olması açısından olumsuz olarak değerlendirildiği, mesleki açıdan ise bilgi ve belgelere kolay erişim sağlanması açısından kolaylık sağladığı ifade edilmiştir. Öğretmenlerin sosyal medya uygulamalarını daha çok bilgilendirme amacıyla kullandıkları tespit edilmiştir.tr_TR
dc.language.isoTurkishtr_TR
dc.publisherBitlis Eren Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectOkul Öncesitr_TR
dc.subjectÖğretmenler,tr_TR
dc.subjectSosyal Medyatr_TR
dc.titleOkul Öncesi Öğretmenlerinin Sosyal Medya Kullanımına İlişkin Görüşleritr_TR
dc.typeArticletr_TR
dc.identifier.issue2tr_TR
dc.identifier.startpage69tr_TR
dc.identifier.endpage80tr_TR
dc.relation.journalBitlis Eren Üniversitesi Akademik İzdüşüm Dergisitr_TR
dc.identifier.volume7tr_TR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record