Pazarlama 4.0 Için Genetik Algoritma Tabanlı Bir Karar Destek Modeli Önerisi
Abstract
Üretim işletmelerindeki sipariş kabul prosedürü ile teslim tarihi belirleme prosedürü, pazarlama birimi yöneticileriiçin kritik öneme sahiptir. Üretici firmalarının müşteri siparişlerine müşterilerin talep ettiği teslim tarihinden dahaerken veya daha geç The order acceptance procedure and delivery date determination procedure in manufacturing enterprises are critical
for marketing unit managers. The fact that the manufacturer firms provide a delivery date earlier or later than the
delivery date requeste
URI
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpjNE5UQTNOdz09/pazarlama-4-0-icin-genetik-algoritma-tabanli-bir-karar-destek-modeli-onerisihttp://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12643/3250
Collections
DSpace@BEU by Bitlis Eren University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..