dc.contributor.author | Furtana, Beyza | |
dc.contributor.author | Yalçin, Erkut | |
dc.contributor.author | Kök Vural, Baha | |
dc.contributor.author | Yilmaz, Mehmet | |
dc.date.accessioned | 2021-12-15T10:46:23Z | |
dc.date.available | 2021-12-15T10:46:23Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.issn | 2147-3129 | |
dc.identifier.issn | 2147-3188 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpjNE5UTTBOQT09/eva-bazli-recine-modifikasyonunun-reolojik-ozellikler-bakimindan-sbs-modifikasyonu-ile-karsilastirilmasi | |
dc.identifier.uri | http://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12643/3176 | |
dc.description.abstract | Esnek üstyapıların en üst tabakasında kullanılan ve en çok gerilmeye maruz kalan aşınma tabakası artan trafikmiktarı ve yüklerinden ötürü çoğunlukla modifiye bağlayıcılarla imal edilmektedir. Aşınma tabakasının polimertipi katkı maddeleriyle modifiye edil | |
dc.description.abstract | The wear layer, which is used in the top layer of flexible pavements and is subjected to the most stress, is produced
mostly with modified binders due to increased traffic volume and loads. Modification of the wear layer with
polymer type additives has | |
dc.language.iso | Turkish | |
dc.source | Bitlis Eren Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi | |
dc.title | Eva Bazlı Reçine Modifikasyonunun Reolojik Özellikler Bakımından Sbs
Modifikasyonu Ile Karşılaştırılması | |
dc.identifier.issue | 1 | |
dc.identifier.startpage | 402 | |
dc.identifier.endpage | 412 | |
dc.identifier.volume | 9 | |