dc.contributor.author | Gültekin, Nurullah | |
dc.contributor.author | Mayda, Murat | |
dc.contributor.author | Kilit, Mesut | |
dc.date.accessioned | 2021-12-15T10:46:19Z | |
dc.date.available | 2021-12-15T10:46:19Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.issn | 2147-3129 | |
dc.identifier.issn | 2147-3188 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpjeE5qRTFOUT09/benzin-ve-dizel-motorlarda-devir-sayisinin-titresime-olan-etkisinin-incelenmesi | |
dc.identifier.uri | http://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12643/3158 | |
dc.description.abstract | Titreşim, içten yanmalı motorlu araçlarda konforu etkileyen en önemli faktörlerden birisidir. Doksanlı yıllarda üretilen dizel araçların, benzinli araca göre daha titreşimli çalıştığı bilinmektedir. Son teknoloji dizel araçlarda ise titreşim seviyesi azal | |
dc.description.abstract | Vibration is one of the important factors affecting the comfort of vehicles with internal combustion engines. It is known that diesel vehicles produced in the 1990s runs with more vibration than the gasoline engine. On the other hand, the high technology | |
dc.language.iso | Turkish | |
dc.source | Bitlis Eren Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi | |
dc.title | Benzin Ve Dizel Motorlarda Devir Sayısının Titreşime Olan Etkisinin Incelenmesi | |
dc.identifier.issue | 2 | |
dc.identifier.startpage | 39 | |
dc.identifier.endpage | 43 | |
dc.identifier.volume | 6 | |