Destinasyon Markalaģmasında Gastronominin Önemi: Van Kahvaltısı Örneği
Abstract
Bu araştırmanın amacı; destinasyon markalaşma sürecinde Van ilinin mevcut potansiyelini ziyaretçilerin gözünden ortaya koymak ve önemli bir gastronomik ürün olarak Van kahvaltısının bu süreçteki önemini vurgulamaktır. Bu bağlamda yapılan alan yazın tar The aim of this study is to put forward the current potential of Van Province in the process of destination branding from the visitors point of view, and to emphasize the significance of Van Breakfast as a significant gastronomic product in this proces
URI
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRreE9ETXlNZz09/destinasyon-markalagmasinda-gastronominin-onemi-van-kahvaltisi-ornegihttp://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12643/2818
Collections

DSpace@BEU by Bitlis Eren University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..