dc.contributor.author | Erdem, Karaca | |
dc.date.accessioned | 2021-12-15T10:45:03Z | |
dc.date.available | 2021-12-15T10:45:03Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 1019-469X | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRNMU5EY3lNZz09/osmanli-devleti-nde-birinci-dunya-savasi-oncesi-simendiferler-demiryollari-meselesi-1913-1914- | |
dc.identifier.uri | http://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12643/2742 | |
dc.description.abstract | Osmanlı Devleti, I. Dünya Savaşı öncesi, ticari, iktisadi, ulaşım, askeri, jeopolitik vs. nedenlerle Anadolu’nun önemli şehir ve güzergahlarını demiryolu ağı ile birbirine bağlamak işini ciddi bir biçimde gündemine almıştır. Avrupalı büyük devletler is | |
dc.description.abstract | Prior to World War I, the Ottoman Empire took the issue of connecting all important cities and routes of Anatolia to one another through a railway network very seriously, due to commercial, economical, transportation, military, geopolitical, etc. reaso | |
dc.language.iso | Turkish | |
dc.source | Osmanlı Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Dergisi OTAM | |
dc.title | Osmanlı Devleti’Nde Birinci Dünya Savaşı Öncesi Şimendiferler* (Demiryolları) Meselesi (1913 – 1914) | |
dc.identifier.issue | 27 | |
dc.identifier.startpage | 89 | |
dc.identifier.endpage | 105 | |
dc.identifier.volume | 0 | |