dc.contributor.author | Çetintaş, Özgür | |
dc.date.accessioned | 2021-12-15T10:45:00Z | |
dc.date.available | 2021-12-15T10:45:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.issn | 2687-1890 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRBeU1qRXhNUT09/sulus-nesih-yazilarda-tavir-farki-hattat-ismail-zuhdi-efendi-ve-hattat-omer-vasfi-efendi-nin-sulus-nesih-mesk-murakkaalarinin-karsilastirilmasi | |
dc.identifier.uri | http://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12643/2722 | |
dc.description.abstract | Sanat yaşayan bir fenomendir. Dolayısıyla sanatın evrildiğini, yaniiyiye veya kötüye doğru değiştiğini gözlemlenmektedir. Bu anlamdaDoğu’da İslâmiyet ve tasavvuf anlayışı, Avrupa’da Rönesans hareketlerisanat tarihi içerisindeki en büyük kırılma noktaları | |
dc.description.abstract | Art is a living phenomenon. So we observe that art evolves, that is,
it changes towards good or evil. In this sense, the concept of Islam
and Sufism in the East and Renaissance movements in Europe can be
considered as the biggest breaking points in the | |
dc.language.iso | Turkish | |
dc.source | ARTS: Artuklu sanat ve beşeri bilimler dergisi (Online) | |
dc.title | Sülüs-Nesih Yazılarda Tavır
Farkı: Hattat Ismâil Zühdî Efendi
Ve Hattat Ömer Vasfî Efendi’Nin
Sülüs-Nesih Meşk Murakkaalarının
Karşılaştırılması | |
dc.identifier.issue | 4 | |
dc.identifier.startpage | 140 | |
dc.identifier.endpage | 153 | |
dc.identifier.volume | 0 | |