Waldmann Modelinin 8. Sinif Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Abstract
Bu çalışmada, metin öğretiminde kullanılan Waldmann modelinin, öğrencilerin okuduğunu anlama ve eleştirel düşünme becerilerinin gelişmesinde etkisinin olup olmadığı belirlemek amaçlanmıştır. Bu amaca yönelik yapılan çalışma, deneysel desenli olup In this study, whether the Waldman Model, which is used in text education, is effective in building reading comprehension and critical thinking skills was tried to be determined. Study group of this research conducted for this goal, consists of 8th grade
URI
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpneE16YzFOUT09/waldmann-modelinin-8-sinif-ogrencilerinin-okudugunu-anlama-ve-elestirel-dusunme-becerilerine-etkisihttp://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12643/2499
Collections
DSpace@BEU by Bitlis Eren University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..