Show simple item record

dc.contributor.authorErtürk, Müjdat
dc.date.accessioned2021-12-15T10:44:17Z
dc.date.available2021-12-15T10:44:17Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2587-0890
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpVMU9EZzVPUT09/urun-demeti-fiyatlandirma-yonteminin-yiyecek-icecek-isletmelerinde-tuketici-satin-alma-tercihlerine-etkisi
dc.identifier.urihttp://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12643/2269
dc.description.abstractÜrün demeti, iki veya daha fazla ürünün tek bir ürünmüş gibi fiyatlandırılarak toplam listefiyatlarından daha düşük fiyata satılması olarak tanımlanabilir. Yiyecek içecek işletmeleriningünümüzde satış artırmak için kullandıkları yöntemlerden biri de ürün
dc.description.abstractA product bundle could be defined as selling two or more products as a single product at a lower price compared to the total list price. Today, menus prepared by product bundling method are among the methods most commonly used by food and beverage enter
dc.language.isoTurkish
dc.sourceTürk Turizm Araştırmaları Dergisi
dc.titleÜrün Demeti Fiyatlandırma Yönteminin Yiyecek Içecek Işletmelerinde Tüketici Satın Alma Tercihlerine Etkisi
dc.identifier.issue4
dc.identifier.startpage1106
dc.identifier.endpage1127
dc.identifier.doi10.26677/TR1010.2019.231
dc.identifier.volume3


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record