Lojistik regresyon yöntemi ile sağlık hizmetlerine ilişkin hasta memnuniyeti: Bitlis ili örneği / Patient satisfaction in health care services by logistic regression method: Bitlis province example
Abstract
Bu tez çalışması giriş, materyal metod, bulgular ve sonuçlar olmak üzere dört bölümden
oluşmaktadır. İlk bölümde memnuniyetin önemi ve analizde kullanılacak yöntem olan lojistik
regresyon yöntemi ile ilgili yapılmış olan bazı çalışmalardan söz edilmiştir. İkinci bölümde
sağlık, sağlık hizmetleri ve hasta menuniyeti ile ilgili genel bilgiler verilmiştir. Aynı zamanda,
bu bölümde lojistik regresyon analizi ile ilgili bazı tanımlar ve varsayımlar üzerinde de
durulmuştur. Üçüncü bölümde Bitlis Devlet Hastanesinde muayene olan ayakta hastaların
hastanenin sunmuş olduğu sağlık hizmetlerine ilişkin memnuniyet düzeyleri ile ilgili bulgulara
yer verilmiştir. Ayrıca memnuniyet düzeyleri kişisel özelliklere göre karşılaştırılıp incelenmiştir.
Son olarak, memnuniyet düzeyleri sıralı lojistik regresyon yöntemiyle incelenmiştir. Dördüncü
bölümde elde edilen sonuçlar tartışılmış ve önerilerde bulunulmuştur
Collections
DSpace@BEU by Bitlis Eren University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..













