Show simple item record

dc.contributor.authorKarataş, Meryem
dc.date.accessioned2024-06-03T08:25:02Z
dc.date.available2024-06-03T08:25:02Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2687-2102
dc.identifier.urihttp://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/15314
dc.description.abstractYaygın din eğitimi toplumsal dindarlığın oluşmasında etken unsurlardan biridir. Camiler mabet olma özelliğinin yanı sıra yaygın din eğitiminin halka açılan yüzüdür. Bu açıdan camilerdeki eğitim faaliyetleri, üzerinde düşünülmesi gereken bir özelliğe sahiptir. Bu araştırma, camilerdeki din eğitimi faaliyetlerinin çeşitliliği, topluma olan katkılarının neler olduğu ve nasıl olması gerektiği üzerine kurgulanmıştır. Camilerde sürdürülen planlı din eğitimi faaliyetleri çalışmanın kapsamı içindedir. Din görevlilerin cemaatle, halkla olan ve planlı olarak ilerlemeyen diyalogları, çalışmaları, sohbetleri araştırma sınırları dışındadır. Araştırma sonucunda konuyla ilgili öneriler oluşturulmuştur. Hedef kitlenin istek ve ihtiyaçları doğrultusunda oluşturulan içerikle bilişsel alandan ziyade duyuşsal alanla ilgili öğrenme alanları hazırlanmalıdır. Görevliler tarafından da kuşatıcı ve kucaklayıcı bir dil kullanılmasının gerekliliği açıktır. Ayrıca bu kadar komplike olan bir sürecin başarıya ulaşması için her aşamasının planlı programlı ilerlemesi gerektiği de ulaşılan sonuçlardandır.tr_TR
dc.language.isoTurkishtr_TR
dc.publisherBitlis Eren Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectDin Eğitimi,tr_TR
dc.subjectYaygın Din Eğitimi,tr_TR
dc.subjectCami,tr_TR
dc.subjectHutbe,tr_TR
dc.subjectVaaztr_TR
dc.titleYAYGIN DİN EĞİTİMİNE KATKISI AÇISINDAN CAMİLER = MOSQUES IN TERMS OF CONTRIBUTION TO NON-FORMAL RELIGIOUS EDUCATIONtr_TR
dc.typeArticletr_TR
dc.identifier.issue1tr_TR
dc.relation.journalBitlis İslamiyat Dergisitr_TR
dc.identifier.volume4tr_TR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record