Show simple item record

dc.contributor.authorYALÇINKAYA, Nermin Merve
dc.date.accessioned2024-04-02T08:28:02Z
dc.date.available2024-04-02T08:28:02Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn2147-3129
dc.identifier.urihttp://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/14704
dc.description.abstractBu çalışma, Çukurova Üniversitesi, Mimarlık Fakültesi, Peyzaj Mimarlığı Bölümü, 2018-2019 Öğretim Yılı P-452 “İç Mekân Bitkileri” dersi öğrencilerine uygulanan anket çalışmasına dayanarak hazırlanmıştır. Çalışmada, Peyzaj Mimarlığı disiplini öğrencilerinin, söz konusu dersteki ilgi ve performans düzeylerinin belirlenmesinin yanı sıra, bitki materyalinin ağırlıklı kullanıldığı tasarım projeleri ile ilgili derslerdeki performanslarının yükseltilmesi hedefine yönelik bir araştırma süreci yürütülmüştür. Belirtilen hedefe ulaşmada anket çalışmasından yararlanılmıştır. Elde edilen verilerin analizi SPSS yazılımı, Ki-Kare testi ve varyans analizi (ANOVA) ile yapılmıştır. Çalışmanın sonucunda, öğrencilerin derse olan ilgi düzeyleri ve performans durumlarının dönem sonu alınan notlara olan etkisi değerlendirilmiştir. Öğrencilerin ilgi düzeylerinin artırılması gerektiği ve ayrıca meslek yaşamlarında bilgi eksikliğinin tamamlanmasında yaşam boyu öğrenmenin önemli olduğu sonucuna ulaşılmıştır.tr_TR
dc.language.isoTurkishtr_TR
dc.publisherBitlis Eren Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectPeyzaj Mimarlığı,tr_TR
dc.subjectÖğrenci performans düzeyi,tr_TR
dc.subjectYaşam boyu öğrenmetr_TR
dc.titlePeyzaj Mimarlığı Bölümü Öğrencilerinin İç Mekân Bitkileri Dersi Kapsamında İlgi ve Performans Düzeylerinin Değerlendirilmesitr_TR
dc.typeArticletr_TR
dc.identifier.issue3tr_TR
dc.relation.journalBitlis Eren Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisitr_TR
dc.identifier.volume10tr_TR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record