Show simple item record

dc.contributor.authorUğurlu, Ferhat
dc.contributor.authorYeşil, Salih
dc.date.accessioned2024-01-08T07:03:51Z
dc.date.available2024-01-08T07:03:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2547-9725
dc.identifier.urihttp://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/13638
dc.description.abstractHalkla ilişkiler; şirketlerin küreselleşmenin getirdiği yeni koşullara uyum sağlamalarında önemli role sahip bir kavramdır. Halkla ilişkiler; işletmenin hizmet verdiği kitle ile daha etkili iletişimde bulunmak üzere başvurduğu bir yöntem; bir işletmeyi iç ve dış müşterilere, bağlantılı olduğu kişilere sevdirme ve saydırma, belirli bir tutumu benimsetmeye halkı inandırma sanatıdır. Bu araştırmada halkla ilişkiler konusu ele alınıp, halkla ilişkiler modelleri ve Hofstede’in kültür boyutları açıklanmıştır. Ayrıca halkla ilişkiler modelleri ve kültür boyutları arasındaki ilişki incelenmiş ve hem teorik hem de uygulama açısından literatürdeki yeri ortaya konulmuştur. Bu çalışmada, işletmeler açısından hangi halkla ilişkiler modellerinin tercih edildiği ve hangi kültürel boyutlarla birlikte etkili olduğu gibi farklı çerçevelerden bilgiler sunulmaya, yorumlanmaya ve uygulamaya yönelik önerilerde bulunulmuştur.tr_TR
dc.language.isoTurkishtr_TR
dc.publisherBitlis Eren Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectHalkla İlişkiler Modelleri,tr_TR
dc.subjectKültür,tr_TR
dc.subjectKültür Boyutlarıtr_TR
dc.titleHalkla İlişkiler Uygulamalarında Kullanılan Modellerin Hofstede’in Kültür Boyutları ile İlişkisi Üzerine Bir Araştırma*tr_TR
dc.typeArticletr_TR
dc.identifier.issue1tr_TR
dc.identifier.startpage39tr_TR
dc.identifier.endpage55tr_TR
dc.relation.journalBitlis Eren Üniversitesi Akademik İzdüşüm Dergisitr_TR
dc.identifier.volume5tr_TR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record