dc.contributor.author | Balta Emine, Elif | |
dc.contributor.author | Demirel, Şener | |
dc.date.accessioned | 2021-12-15T10:44:34Z | |
dc.date.available | 2021-12-15T10:44:34Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.issn | 1308-2140 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpneE16YzFOUT09/waldmann-modelinin-8-sinif-ogrencilerinin-okudugunu-anlama-ve-elestirel-dusunme-becerilerine-etkisi | |
dc.identifier.uri | http://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12643/2499 | |
dc.description.abstract | Bu çalışmada, metin öğretiminde kullanılan Waldmann modelinin, öğrencilerin okuduğunu anlama ve eleştirel düşünme becerilerinin gelişmesinde etkisinin olup olmadığı belirlemek amaçlanmıştır. Bu amaca yönelik yapılan çalışma, deneysel desenli olup | |
dc.description.abstract | In this study, whether the Waldman Model, which is used in text education, is effective in building reading comprehension and critical thinking skills was tried to be determined. Study group of this research conducted for this goal, consists of 8th grade | |
dc.language.iso | Turkish | |
dc.source | Turkish Studies (Elektronik) | |
dc.title | Waldmann Modelinin 8. Sinif Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi | |
dc.identifier.issue | 3 a | |
dc.identifier.startpage | 469 | |
dc.identifier.endpage | 479 | |
dc.identifier.volume | 7 | |