Show simple item record

dc.contributor.authorBalta Emine, Elif
dc.contributor.authorDemirel, Şener
dc.date.accessioned2021-12-15T10:44:34Z
dc.date.available2021-12-15T10:44:34Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1308-2140
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpneE16YzFOUT09/waldmann-modelinin-8-sinif-ogrencilerinin-okudugunu-anlama-ve-elestirel-dusunme-becerilerine-etkisi
dc.identifier.urihttp://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12643/2499
dc.description.abstractBu çalışmada, metin öğretiminde kullanılan Waldmann modelinin, öğrencilerin okuduğunu anlama ve eleştirel düşünme becerilerinin gelişmesinde etkisinin olup olmadığı belirlemek amaçlanmıştır. Bu amaca yönelik yapılan çalışma, deneysel desenli olup
dc.description.abstractIn this study, whether the Waldman Model, which is used in text education, is effective in building reading comprehension and critical thinking skills was tried to be determined. Study group of this research conducted for this goal, consists of 8th grade
dc.language.isoTurkish
dc.sourceTurkish Studies (Elektronik)
dc.titleWaldmann Modelinin 8. Sinif Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
dc.identifier.issue3 a
dc.identifier.startpage469
dc.identifier.endpage479
dc.identifier.volume7


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record