Show simple item record

dc.contributor.advisorSEMRA KONCAtr_TR
dc.contributor.authorKONCA, SEMRA
dc.date.accessioned2025-10-23T06:20:33Z
dc.date.available2025-10-23T06:20:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/16309
dc.description.abstractBu tez çalışması giriş, materyal metod, bulgular ve sonuçlar olmak üzere dört bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde memnuniyetin önemi ve analizde kullanılacak yöntem olan lojistik regresyon yöntemi ile ilgili yapılmış olan bazı çalışmalardan söz edilmiştir. İkinci bölümde sağlık, sağlık hizmetleri ve hasta menuniyeti ile ilgili genel bilgiler verilmiştir. Aynı zamanda, bu bölümde lojistik regresyon analizi ile ilgili bazı tanımlar ve varsayımlar üzerinde de durulmuştur. Üçüncü bölümde Bitlis Devlet Hastanesinde muayene olan ayakta hastaların hastanenin sunmuş olduğu sağlık hizmetlerine ilişkin memnuniyet düzeyleri ile ilgili bulgulara yer verilmiştir. Ayrıca memnuniyet düzeyleri kişisel özelliklere göre karşılaştırılıp incelenmiştir. Son olarak, memnuniyet düzeyleri sıralı lojistik regresyon yöntemiyle incelenmiştir. Dördüncü bölümde elde edilen sonuçlar tartışılmış ve önerilerde bulunulmuşturtr_TR
dc.language.isoEnglishtr_TR
dc.publisherBitlis Eren Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectMemnuniyet,tr_TR
dc.subjectAyakta Hasta,tr_TR
dc.subjectLojistik Regresyon Analizi,tr_TR
dc.subjectSıralı Lojistik Regresyon Analizitr_TR
dc.titleLojistik regresyon yöntemi ile sağlık hizmetlerine ilişkin hasta memnuniyeti: Bitlis ili örneği / Patient satisfaction in health care services by logistic regression method: Bitlis province exampletr_TR
dc.typeMaster's Thesistr_TR
dc.contributor.departmentLisansüstü Eğitim Enstitüsütr_TR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record