Show simple item record

dc.contributor.authorARSLAN, Baran
dc.date.accessioned2024-05-07T06:15:30Z
dc.date.available2024-05-07T06:15:30Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2147-5962
dc.identifier.urihttp://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/15015
dc.description.abstractAnlık satın alma rasyonel bir alışverişten olmayıp duygular tarafından yönlendirilmektedir. Fiziksel mağaza atmosferi tüketicilerin beş duyusuna hitap ederken sanal mağaza atmosferinde ise, fiziksel mağaza unsurlarından farklı unsurlar söz konusudur. Buradan hareketle araştırmanın amacı, sanal mağaza atmosferi unsurlarının anlık satın almaya olan etkisinin ortaya konulmasıdır. Çalışmaya yönelik hazırlanan anket, hazır giyim sektöründe satın alım yapan 327 kişiye uygulanmıştır. Frekans dağılımları, faktör analizi, güvenirlilik analizi ve regresyon analizi yapılmıştır. Yapılan analizler sonucunda mağaza atmosferi unsurlarının anlık satın almalarına etkisi incelenmiş ve sanal mağaza atmosferi unsurlarının anlık satın almayı etkilediği sonucuna ulaşılmıştır.tr_TR
dc.language.isoTurkishtr_TR
dc.publisherBitlis Eren Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectSanal Mağaza Atmosferi,tr_TR
dc.subjectTüketici Davranışı,tr_TR
dc.subjectAnlık Satın Alma,tr_TR
dc.subjectHazır Giyim Sektörütr_TR
dc.titleSanal Mağaza Atmosferi Unsurlarının Anlık Satın Almaya Etkisitr_TR
dc.typeArticletr_TR
dc.identifier.issue1tr_TR
dc.relation.journalBitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisitr_TR
dc.identifier.volume5tr_TR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record