Show simple item record

dc.contributor.authorGÖÇER, Ali
dc.date.accessioned2024-02-15T11:19:52Z
dc.date.available2024-02-15T11:19:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2147-5598
dc.identifier.urihttp://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/14094
dc.description.abstractÖğretme ve öğrenme sürecinin amaçlar doğrultusunda planlanıp yürütülmesinde, çalışmalar sonunda hedeflere ne oranda ulaşıldığının belirlenmesinde ve genel olarak öğrenme sürecinin verimliliğinin ortaya konulmasında ölçme değerlendirme çalışmaları önemli işlevler görmektedir. Durum böyle olunca, eğitimin lideri olan öğretmenlerin bu denli önemli işlevleri olan ölçme değerlendirme uygulamaları konusundaki bilgi, birikim ve yeterlikleri de önem taşımaktadır. Bu çalışmada Türkçe öğretmeni özel alan yeterliklerinin ölçme değerlendirme bileşenleri ve performans göstergeleri bağlamında ele alınarak incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla, ölçme değerlendirme uygulamalarının öğrenme ve öğretme sürecindeki yeri, önemi ve işlevleri ile Türkçe öğretmeninin ölçme ve değerlendirme alanında sahip olması gereken özel alan yeterlikleri üzerinde durulmuştur.tr_TR
dc.language.isoTurkishtr_TR
dc.publisherBitlis Eren Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectTürkçe öğretmeni,tr_TR
dc.subjectöğretmen yeterlikleri,tr_TR
dc.subjectölçme ve değerlendirme,tr_TR
dc.subjecteğitim ve öğretim.tr_TR
dc.titleTürkçe Öğretmeni Özel Alan Yeterliklerinin Ölçme Değerlendirme Bileşenleri Ve Performans Göstergeleri Bağlamında İncelenmesitr_TR
dc.typeArticletr_TR
dc.identifier.issue1tr_TR
dc.relation.journalAğrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisitr_TR
dc.identifier.volume7tr_TR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record