dc.contributor.author | GÖÇER, Ali | |
dc.date.accessioned | 2024-02-15T11:19:52Z | |
dc.date.available | 2024-02-15T11:19:52Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.issn | 2147-5598 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/14094 | |
dc.description.abstract | Öğretme ve öğrenme sürecinin amaçlar doğrultusunda planlanıp yürütülmesinde,
çalışmalar sonunda hedeflere ne oranda ulaşıldığının belirlenmesinde ve genel olarak
öğrenme sürecinin verimliliğinin ortaya konulmasında ölçme değerlendirme çalışmaları
önemli işlevler görmektedir. Durum böyle olunca, eğitimin lideri olan öğretmenlerin bu
denli önemli işlevleri olan ölçme değerlendirme uygulamaları konusundaki bilgi, birikim
ve yeterlikleri de önem taşımaktadır. Bu çalışmada Türkçe öğretmeni özel alan
yeterliklerinin ölçme değerlendirme bileşenleri ve performans göstergeleri bağlamında
ele alınarak incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla, ölçme değerlendirme
uygulamalarının öğrenme ve öğretme sürecindeki yeri, önemi ve işlevleri ile Türkçe
öğretmeninin ölçme ve değerlendirme alanında sahip olması gereken özel alan yeterlikleri
üzerinde durulmuştur. | tr_TR |
dc.language.iso | Turkish | tr_TR |
dc.publisher | Bitlis Eren Üniversitesi | tr_TR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | tr_TR |
dc.subject | Türkçe öğretmeni, | tr_TR |
dc.subject | öğretmen yeterlikleri, | tr_TR |
dc.subject | ölçme ve değerlendirme, | tr_TR |
dc.subject | eğitim ve öğretim. | tr_TR |
dc.title | Türkçe Öğretmeni Özel Alan Yeterliklerinin Ölçme Değerlendirme Bileşenleri Ve Performans Göstergeleri Bağlamında İncelenmesi | tr_TR |
dc.type | Article | tr_TR |
dc.identifier.issue | 1 | tr_TR |
dc.relation.journal | Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi | tr_TR |
dc.identifier.volume | 7 | tr_TR |