Show simple item record

dc.contributor.authorErtuğrul, İrfan
dc.contributor.authorDENİZ, Gözde
dc.date.accessioned2024-02-15T07:04:26Z
dc.date.available2024-02-15T07:04:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2147-5598
dc.identifier.urihttp://dspace.beu.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/14092
dc.description.abstractBilgi teknolojileri evrimi nedeniyle dünya değiştikçe, pazarlama da endüstri de değişmektedir. Her şeyin internetinin endüstriyel değer zincirine artan entegrasyonu, Endüstri 4.0’ın ortaya çıkmasına sebep olmuştur. Pazarlama da teknolojiye paralel olarak gelişmekte ve bunun sonucunda Pazarlama 4.0’a odaklanan araştırmalar da artmaktadır. Çok fazla kurgu yapılmasına rağmen, “4.0” anlayışındaki gerekliliklerden dolayı akademik dergiler Pazarlama 4.0 ve Endüstri 4.0 hakkında çok az şey yayınlamıştır. Bu sebepler, Pazarlama 4.0 ve Endüstri 4.0 hakkında derinlemesine bilgi sahibi olmayı ve sadece internetin ve sosyal medyanın değil; marka-tüketici ilişkilerini geliştirecek olan birçok teknolojinin nasıl kullanılabileceğinin analizini uygulamayı gerekli kılmıştır. Bu araştırma, Pazarlama 4.0'ı ve Endüstri 4.0’ı kavramsal olarak incelemeyi amaçlayan bir derlemedirtr_TR
dc.language.isoTurkishtr_TR
dc.publisherBitlis Eren Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectTeknoloji,tr_TR
dc.subjectPazarlama 4.0,tr_TR
dc.subjectEndüstri 4.0.tr_TR
dc.title4.0 Dünyası: Pazarlama 4.0 ve Endüstri 4.0tr_TR
dc.typeArticletr_TR
dc.identifier.issue1tr_TR
dc.relation.journalBitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisitr_TR
dc.identifier.volume7tr_TR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record